Veelgestelde vragen
Bestellingen
- Kan ik een bestelling achteraf wijzigen?
Wil je jouw geplaatste bestelling wijzigen? Stuur dan zo snel mogelijk een email naar info@everydaychristmas.nl. Mocht jouw pakketje nog niet verzonden zijn dan kunnen wij deze nog wijzigen. Is het pakketje wel al verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren.
Levertijden
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De verzendtijd bedraagt 3-5 werkdagen. Dit betekent dat het pakket binnen 2-5 werkdagen op de post gaat, daarna ligt het aan de pakketdienst hoe snel het binnen komt. Dit is meestal binnen de opvolgende werkdag.
- Wat is de levertijd tijdens de feestdagen?
Tijdens de feestdagen kan het drukker zijn bij Everyday Christmas alsook bij de pakketdiensten. Ondanks de drukte doet Everday Christmas er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken.
Verzendkosten
- Wat zijn de verzendkosten?
Pakketten in Nederland worden met track&trace verstuurd voor een bedrag van €6,25 via DHL. Vanaf een bestelwaarde van €50,- is de verzending gratis.
Retourneren
- Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?
Jammer dat je jouw bestelling wilt retourneren, maar natuurlijk is dat wel mogelijk. Bij Everday Christmas kan je tot 14 dagen na ontvangst het product retour. Stuur hiervoor een mail naar info@everydaychristmas.nl en wij versturen jou het retourformulier toe, voeg deze toe aan het pakket en verstuur het pakket via DPD aan het ontvangen postadres. Vergeet niet de track&trace goed te bewaren tot wij jouw retour hebben verwerkt. Vergeet bij het retourneren van de producten niet het retourformulier mee te sturen.
Zorg dat de producten goed verpakt zijn zoals deze zijn ontvangen. Wanneer een item met schade of kapot bij ons arriveert omdat deze niet in hetzelfde verpakkingsmateriaal is verstuurd, geven wij geen geld terug.
*Het is helaas niet mogelijk om kerstornamenten na kerst (vanaf 27 december) te retourneren.
- Mijn bestelling heeft schade, wat nu?
Blijkt er na ontvangst van jouw bestelling dat er schade aan een product is, zorg dat je dit binnen 24 uur na ontvangst bij ons meld via info@everydaychristmas.nl. We ontvangen graag foto’s van de schade zodat we op zoek kunnen naar een gepaste oplossing.